Monday, August 10, 2009

上学的第一天

今天是我上学的第一天,昨晚都睡不好加上我最近都习惯3/4点凌晨才踏入梦乡,早上8点就得起床洗刷,8点半就出门去上学。9点至10点左右,老师讲解第一学期的东东西西南南北北。讲解完毕就上Life Drawing, 画画画还是画,我不喜欢画画,一画就花了4/5小时。(Actually kinda enjoy the environment, all diam diam doing they drawing, some of them really so skillful, i need to gorek a lubang then put my head inside)

回到家差不多4点多,冲个凉吃两个荷包蛋,这样就一餐,最近都吃一餐因为老妈在新加坡,可怜的我们每天只吃一餐。接着就送别爸妈妹,他们得回新加坡,因为小妹明天就开学了。离别时讲真没什么感觉,逼近今年8个月内,有一半以上岁月我都在异地自己渡过,没什么事是大不了的,我是这么对我自己说。

但是到了夜深人静之时(left us 3 brothers at home)我开始觉得内心有一阵阵的空虚感,加上今天都一直下雨,冷冷地,空空的,有点感伤的... ... . 我知道我在想你了“老妈”。

今天令我最开心的是放学时,老爸与老妈一起接我放学,就好像以前那样,在车上有说有笑,虽然只是短短的20分钟,但已经很满足了啦!(i have the sweetest family in the world).. ... . 然后还有的是我认识了我在LimKokWing University of Creative Technology的第一位朋友,Vincent!!! (Starry starry night, paint your palette blue and grey.........LoL) Keep on going, Go Go Go ^^

Anyway, these below was my first work which i spent around 4/5 hours to finish it up at school.

~ Real View ~
"Find your favaurite corner to draw"

~ First-timer *A2 size* ~


Actually for me, i was surprise when i did it...
Cause i do not like to draw/hate drawing...
I just love designing or blah blah...
When i saw other classmate's works...
Oh Shit !!! Damn real one...
Somemore so skillful...
I need to practise more if wanna scroll more marks...

YOU CAN DO IT

Anyway, emo-emo shoot shoot, finally gone after write it out ^^
Time for Sweet Dreams !
- Miss You -

Guud Night!!!


No comments: